pozycjonowanie w google cennik

Historia początków e-marketingu

Początki internetu oraz e-marketingu są ściśle ze sobą powiązane, dlatego że bez internetu e-marketing byłby niemożliwy.

Promowanie stron internetowych zaczęło się wraz z rozwojem wyszukiwarek internetowych.

Podczas początków internetu pozycjonowanie i e-marketing było znacznie łatwiejsze niż obecnie. To dlatego, że używane kody oraz algorytmy były prostsze w porównaniu ze sposobami używanymi przez wyszukiwarki dzisiaj. Algorytm odpowiadający za prezentowanie wyników na odpowiednich pozycjach analizuje nawet kilkaset aspektów strony i system ten ulega nieustannym modyfikacjom. Sam termin ?pozycjonowanie? pojawił się w użyciu w około 2002 roku, przedtem do określenia tego typu działań mających wpływ na wyniki wyszukiwania nazywano z angielskiego ?web positioning?.

słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie

pozycjonowanie w google cennik
Szczególną rolę w procesie pozycjonowania stron odgrywają media społecznościowe takie jak Google+, Facebook, Twitter, które są zintegrowane zazwyczaj z daną stroną internetową. W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.: Dawniej działania te ograniczały się do zmiany treści tagów meta Keywords i Description, których obecność na stronie dla większości współczesnych wyszukiwarek ma znaczenie marginalne. Działania w dużej mierze niewidoczne dla przeciętnego użytkownika strony, mające jednak wpływ na jej indeksowanie i klasyfikacje w wyszukiwarkach to np.: SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych.

SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np.

słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości.
SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Cytat z Wikipedii, hasło: Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.

Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego.

Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych.