Dlaczego ćwiczyć z suplementacją

wane zgodnie z zaleceniami na opakowaniu czy też zgodnie z zaleceniami dietetyka są w 100% bezpieczne. Najważniejsze to nie przekraczać zalecanych dawek, wtedy nic złego się nie stanie. Należy pamiętać, że są to substancje mające

Dodane: 29-06-2016 09:00
Dlaczego ćwiczyć z suplementacją Generalnie to doskonałe miejsca, aby zakupić potrzebne do treningu suplementy i odżywki. Jednak dlaczego dobrze jest ćwiczyć z suplementacją?

Czy odżywki są bezpieczne?

Suplementy stosowane zgodnie z zaleceniami na opakowaniu czy też zgodnie z zaleceniami dietetyka są w 100% bezpieczne. Najważniejsze to nie przekraczać zalecanych dawek, wtedy nic złego się nie stanie. Należy pamiętać, że są to substancje mające wspomagać zdrową dietę, a nie ją zastąpić.

Nie można polegać tylko i wyłącznie na suplementacji, ponieważ nie da to odpowiednich rezultatów, a czerpiąc z doświadczenia innych można śmiało stwierdzić, że dobry balans pomiędzy dietą, a suplementami i odżywkami jest bardzo ważny dla optymalnych rezultatów.


Historia podnoszenia ciężarów

Podnoszenie ciężarów obecne było już w programie pierwszych nowożytnych Igrzysk Olimpijskich w Atenach w 1896. Od tego czasu podnoszenie ciężarów rozgrywane było podczas wszystkich igrzysk z wyjątkiem igrzysk w Paryżu (1900), Londynie (1908) i Sztokholmie (1912). Pierwszym nowożytnym mistrzem olimpijskim w podnoszeniu ciężarów w podrzucie jednorącz był Brytyjczyk Launceston Elliot, który uzyskał wynik 71 kg, drugie miejsce zajął Duńczyk Viggo Jensen (57,2 kg) a trzecie Grek Aleksandros Nikolopulos. W podrzucie oburącz triumfował Viggo Jensen (111,5 kg), drugi był Launceston Elliot a trzeci Niemiec Carl Schuhmann.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Podnoszenie_ciężarów


Różne rodzaje białka

Odżywki białkowe można podzielić na trzy duże grupy, wskazujące na ich pochodzenie. I kolejno mamy na rynku białka roślinne, z pszenicy, ryżu, czy sojowe. Kolejne są białka serwetkowa (mleczne) oraz zwierzęce niemleczne. Każdy z tych typów ma swoje właściwości, wchłanialność oraz inne ważne dla sportowców parametry.

Izolat serwatki jest najlepszy jako po treningów, ponieważ szybko się wchłania i dobrze odżywia nasze mięśnie po wysiłku fizycznym. Co ciekawe najgorzej przyswajalne są izolaty białka wołowego. To jaka odżywkę będziecie stosować, zależy od waszych potrzeb na dodatkowe białko w diecie, pamiętając, ze to właśnie w diecie powinno być tego białka wystarczająco.



© 2019 http://www.koncerty.olsztyn.pl/